Anne Dorte Michelsen med band. Torsdag d. 1. oktober 2009 kl. 20:00 (billetter á 140 kr.)

Anne Dorte Michelsen

Billetter á 140 kr. kan købes fra 1. september hos Mariager Boghandel, Sparekassen Kronjylland eller her på siden.

Rørende, muntre, skarpe og sødmefulde. Anne Dorte Michelsens 12 nye sange på albummet "Hvor var det nu vi var?" har det hele. Det er sange om kærlighed og venskab.
Om indkøb og ombygninger, inderlighed og skræmthed, overmod og glæde.
Om hverdagen og livet på godt og ondt.

Lige så vibrerende ømt Anne Dorte Michelsen kan synge, lige så overrumplende rent kan hun ramme med sin skarpe pen. Hun fanger os på halvvejen mellem byggemarkedet og hjemmebanen, i færd med at leve det underlige, vidunderlige liv.
Hun rammer os i det øjeblik, hvor vi stopper op og spør' os selv "Hvor var det nu vi var?" - "Hvor er vi på vej hen?"

På albummet "Hvor var det nu vi var?" synger Anne Dorte Michelsen for første gang i seks år sine egne sange.
Her er hverken blevet plads til husmødrene fra Venter på Far eller den danske sang og salmeskat.

Til gengæld bliver der flettet mange ender. Kollegerne fra poporkesteret "Tøsedrengene" har medvirket, Jan Sivertsen som trommeslager og producer og Klaus Kjellerup som medkomponist på et enkelt nummer. Og sangene på albummet sender mindelser i alle de retninger, Anne Dorte har bevæget sig i sin lange karriere. Her er både det sarte og blide, det glædesfyldte og dansende og den humoristiske træfsikkerhed repræsenteret.

Velkommen til endnu en fantastisk koncertaften i Mariager Kirke.