Koncert i Munkesalen torsdag d. 5. februar 2015 kl. 19:30 - Fjordsind (100 kr.)

Fjordsind:
De tre musikere Jens Jeppesen, guitar og sang - allestedsnærværende Esben Kjær, violin og pianist og saxofonist Christian Libak, vil tage os med på rejse i musik og sange, hvor havet og fjorden er gennemgående temaer.
Koncerten foregår i Munkesalen, hvor der er kun er plads til få tilhørere.
Koncerten er med pause, hvor der serveres en øl/vand.

Billetter:
Der sælges max. 70 billetter à 100 kr.
Vil du være sikker på en plads, så bestil din billet på forhånd ved at rette henvendelse til kirkens organist enten via mail:
fjord2015@mariagerkirke.dk eller på
mobil/SMS 61 46 54 47.

KONCERTEN ER UDSOLGT! Hvis du ønsker det, kan du komme på en venteliste, hvis der skulle komme afbud. Benyt ovenstående mail-adresse og send meget gerne et mobilnummer med.

NB: Alle får besked. Også selvom der skulle være udsolgt!

Hør de tre musikere . . . . .

Fjordmusik i Munkesalen.
Vand er vigtigt og fjorden er vigtig. Den lægger navn til vores kommune og til nogle af kommunenes institutioner.
Vi går tur ved den eller kigger på og betages af vandet. Denne fascination har altid fundet sted og Mariager er så heldig at have fjorden som en venlig og vigtig nabo.
Det er nu Limfjorden, der er udgangspunktet for de sange Jens Jeppesen har skrevet, men der skal næppe megen fantasi til at forestille sig andre fjorde mens musikken spiller.
Koncerten finder sted den første torsdag i februar kl. 19:30 i Munkesalen i Klostret.
Som ved alle koncerter dette sted er der et begrænset antal tilhørere nærmere bestemt 70 pladser, hvorfor det er en god ide at bestille sin billet på forhånd på musik.mariagerkirke.dk. Billetter koster 100 kr., men så er der også en lille udskænkning i pausen.